Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Ostatni tydzień
  3. Wcześniejsza
  4. Data przeprowadzenia aktualizacji: 17.04.2025, 03:45 - 04:00 Wprowadzenie Wydarzenia Wielkanocnego Łatka dla osób nieużywających Patchera: Mega.nz | Mediafire.com Pliki z powyższego archiwum należy nadpisać z danymi plikami w folderze Klienta Gry.
  5. Witamy serdecznie wszystkich graczy! Nadchodzi święto zakochanych, czas więc uruchomić skromne Wydarzenie Walentynkowe! Całość będzie podzielona na dwie fazy, Żetony można zdobywać od 14 lutego do 21 lutego. Natomiast drop słodyczy (Róży oraz Czekoladek) będzie aktywny tylko w dzień walentynek od 12:00. Walentynkowe Żetony zdobyte w trakcie całego wydarzenia zostaną usunięte wraz z jego końcem. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu. - Walentynkowy Żeton Wydarzeniem będzie zarządzać Valentina. Znajdziecie ją gdzieś na środku każdego M1. Ponadto Kamienie Metin na normalnych mapach przeszły miłosną przemianę. Zależnie od swojego rodzaju, będą podkreślone odpowiednio dopasowanym efektem. Wszystkie stwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Róże oraz Czekoladki. Są to wszystkim dobrze znane szkatułki, zawierającą ulepszacze, dopalacze i inne, przydatne przedmioty. Nie jest to jednak główny drop jakim obdarza wydarzenie. Poza słodyczami można wydropićWalentynkowe Żetony. Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie u Valentiny. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 żetonu. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 żetonów zależnie od ich rodzaju. Natomiast z Bossów na normalnych mapach, mamy szansę zdobyć losowo od 1 do 3 żetonów. Aby wydropićWalentynkowe Żetony potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Walentynkowe Żetony, Róże oraz Czekoladki nie będą dropić, gdy różnica poziomów od potwora przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Pu-Kong w górę. Walentynkowe Żetony nie wydropią, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem jest całkowicie wyłączony na Dungeonach. Nie oddziałują na niego również bonusy zwiększające drop (np. Rękawica Złodzieja). Czas wszystkich przedmiotów (Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek) wynosi 3 dni. Wszystkie przedmioty kosmetyczne można naturalnie przedłużać Zaklinaczem Czasu z IS. Ceny w sklepie za żetony mogą się różnić zależnie od efektów oraz daty powstania przedmiotu. Zestaw Amora Zestaw Czystej Miłości Zestaw Słodkiej Miłości Zestaw Mrocznej Róży Wierzchowce Nakładki na Zwierzaka Dodatkowo w IS pojawią się limitowane Skrzynie Unikatów dostępne aż do końca Wydarzenia Walentynkowego. Będą one droższe niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w nich Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka.
  6. Data przeprowadzenia aktualizacji: 09.12.2024, 00:15 - 00:30 Wprowadzenie Wydarzenia Świątecznego Łatka dla osób nieużywających Patchera: Mega.nz | Google.com Pliki z powyższego archiwum należy nadpisać z danymi plikami w folderze Klienta Gry.
  7. Witajcie serdecznie drodzy gracze! Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, czas więc uruchomić Wydarzenie Świąteczne! Całość potrwa od 9 grudnia do 5 stycznia aby każdy miał wystarczająco czasu na zdobycie przedmiotów. Wszystkie przedmioty wymienione poniżej, czyli te możliwe do wydropienia, zostaną w pewnym momencie usunięte. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu Wydarzenia Świątecznego. Świąteczny Żeton • Świąteczna Skarpeta • Świąteczny Bilet Większość będzie zarządzać Święty Mikołaj. Znajdziecie go gdzieś na środku każdego M1. Na początku Mapy Świątecznej znajdują się Świąteczny Elf. Będą on odpowiedzialny za wejście oraz zarządzanie Dungeonem. Wszystkie stwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Świąteczną Skarpetę. Za każde 200 Skarpet zostaniemy nagrodzeni Świąteczną Skrzynią skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Za każde 50 Skarpet natomiast otrzymamy Świąteczną Torbę zawierającą ulepszacze, dopalacze i inne, przydatne przedmioty. Ponadto Kamienie Metin przeszły zimową przemianę. Zmiana obejmuje tylko normalne mapy czyli miasta oraz expowiska. Rozwalając taki Kamień Metin, będzie szansa iż zaatakuje nas Wściekły Bałwan. Zależnie od zniszczonego przez nas kamienia będzie uwarunkowana ich siła oraz potencjalny drop. Pokonując dowolnego Bałwana możemy spodziewać się dropu losowej ilości Świątecznych Skarpet (od 1 do 3). Zabijając Wściekłego Bałwana (III) mamy szansę na otrzymanie Świątecznego Biletu czyli przepustki na Dungeon. Dodatkowo pokonując rozmaite Bossy również mamy szansę na drop takowych przedmiotów. Aby wydropić Świąteczną Skarpetę potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Ich drop występuje tylko i wyłącznie na normalnych mapach czyli miastach i expowiskach. Świąteczne Skarpety nie będą dropić, gdy różnica poziomów od potwora przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Pu-Kong w górę. Wściekłe Bałwany nie pojawią się, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem jest całkowicie wyłączony na Dungeonach. Nie oddziałują na niego również bonusy zwiększające drop (np. Rękawica Złodzieja). Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Świątecznej. Wejście tam będzie możliwe poprzez Świętego Mikołaja zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki. Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Świąteczny Żeton. Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie Świętego Mikołaja. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 żetonu. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 żetonów. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 10 żetonów, gdyż mają one zróżnicowaną siłę. Potężna istota powracająca co 3 doby na Mapie Świątecznej. Aby ją zabić potrzebna będzie współpraca wielu silnych śmiałków. Włożony wysiłek i trud w unicestwienie legendarnej istoty będzie bardzo opłacalny. Masny Mikołaj może upuścić nawet kilka sztuk Skrzyni Świętego Mikołaja. Warsztat Mikołaja jest strzeżone przez Świątecznego Elfa, wpuści on każdego, kto przyniesie Świąteczny Bilet. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma Skrzynię Świętego Mikołaja, skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Pierwsze Miasta zostały przebudowane na czas trwania Eventu. Kilka NPC również zostało podmienionych, aby pasować do otoczenia. Czas wszystkich przedmiotów (Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek) wynosi 3 dni. Wszystkie przedmioty kosmetyczne można naturalnie przedłużać Zaklinaczem Czasu z IS. Ceny w sklepie za żetony mogą się różnić zależnie od efektów oraz daty powstania przedmiotu. Dodatkowo w IS pojawią się limitowane Skrzynie Unikatów dostępne aż do końca Wydarzenia Świątecznego. Będą one droższe niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w nich Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka.
      • 1
      • Polubienie
  8. Data przeprowadzenia aktualizacji: 29.10.2024, 23:30 - 01:15 Przeprowadzenie Fuzji Serwerów Wprowadzenie Wydarzenia Halloween Łatka dla osób nieużywających Patchera: Mega.nz | Google.com | Mediafire.com Pliki z powyższego archiwum należy nadpisać z danymi plikami w folderze Klienta Gry.
  9. Witajcie serdecznie drodzy gracze! Halloween zbliża się wielkimi krokami, czas więc uruchomić Wydarzenie Halloween! Całość potrwa od 29 października do 18 listopada aby każdy miał wystarczająco czasu na zdobycie przedmiotów. Wszystkie przedmioty wymienione poniżej, czyli te możliwe do wydropienia, zostaną w pewnym momencie usunięte. Nastąpi to dokładnie podczas pierwszej przerwy konserwacyjnej bądź technicznej po zakończeniu Wydarzenia Halloween. Żeton Halloween (I) • Żeton Halloween (II) • Upiorna Dynia • Moneta Dyniowa • Klucz Mroku Wydarzeniem będą zarządzać Bracia Pumpkinowie. Znajdziecie ich gdzieś na środku każdego M1. Na początku Map Halloween znajdują się Su-Hoja oraz Obserwator Pola. Będą oni odpowiedzialni za wejście oraz zarządzanie poszczególnymi Dungeonami. Wszystkie stwory podczas wydarzenia upuścić będą mogły Upiorną Dynię. Za każde 200 Dyń zostaniemy nagrodzeni Upiorną Skrzynią skrywającą przedmioty tematyczne i nie tylko. Za każde 50 Dyń natomiast otrzymamy Upiorną Torbę zawierający ulepszacze, dopalacze i inne, przydatne przedmioty. Ponadto Kamienie Metin przeszły przerażającą przemianę. Zmiana obejmuje tylko normalne mapy czyli miasta oraz expowiska. Rozwalając taki Kamień Metin, będzie szansa iż zaatakują nas Dyniąki. Zależnie od zniszczonego przez nas kamienia będzie uwarunkowana ich siła oraz potencjalny drop. Pokonując dowolnego Dyniąka możemy spodziewać się dropu losowej ilości Upiornych Dyni (od 1 do 3). Zabijając Dyniąka (III) mamy szansę na otrzymanie Klucza Mroku lub Monety Dyniowej. Dodatkowo pokonując rozmaite Bossy również mamy szansę na drop takowych przedmiotów. Aby wydropić Upiorną Dynie potrzeba przynajmniej 30 poziom postaci. Ich drop występuje tylko i wyłącznie na normalnych mapach czyli miastach i expowiskach. Upiorne Dynie nie będą dropić, gdy różnica poziomów od potwora przekracza 15. Powyższa różnica poziomów nie dotyczy map od Pu-Kong w górę. Dyniąki nie pojawią się, gdy różnica poziomów od Kamienia Metin przekracza 20 w dół lub 30 w górę. Powyższe ograniczenie nie funkcjonuje na mapach od Lasu Duchów w górę. Drop związany z wydarzeniem jest całkowicie wyłączony na Dungeonach. Nie oddziałują na niego również bonusy zwiększające drop (np. Rękawica Złodzieja). Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Halloween I. Wejście tam będzie możliwe poprzez Jacka Pumpkina zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki. Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Żeton Halloween (I). Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie Jacka Pumpkina. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 żetonu. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 żetonów. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 15 żetonów, gdyż mają one zróżnicowaną siłę. Wraz z całym wydarzeniem będziecie mogli korzystać z zupełnie nowej Mapy Halloween II. Wejście tam będzie możliwe poprzez Andrew Pumpkina zupełnie za darmo i bez ograniczeń czasowych. Mapa będzie globalna, to znaczy nierozłożona na kanały, mamy więc nadzieję na ciekawe bitki. Wszystkie potwory na mapie będą skrywać Żeton Halloween (II). Jest to waluta której będziemy mogli użyć w sklepie Andrew Pumpkina. Zabijając zwykłe potwory mamy szansę na wydropienie 1 żetonu. Niszcząc Kamienie Metin mamy szansę na drop od 1 do 3 żetonów. Natomiast z Bossów od 3 do nawet 15 żetonów, gdyż mają one zróżnicowaną siłę. Potężne istoty powracające co 3 doby na Mapach Halloween. Aby je zabić potrzebna będzie współpraca wielu silnych śmiałków. Włożony wysiłek i trud w unicestwienie legendarnych istot będą bardzo opłacalne. Halloweenowy Żniwiarz może upuścić nawet kilka sztuk Wielkiej Skrzyni Dyniowej. Halloweenowe Katakumby są strzeżone przez Su-Hoja, wpuści on każdego, kto przyniesie Klucz Mroku. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma losową ilość Żetonów Halloween (I) (od 5 do 10) oraz Mroczną Skrzynię. Przeklęte Pola są strzeżone przez Obserwatora Pola, wpuści on każdego, kto przyniesie Monetę Dyniową. Śmiałek który podoła wyzwaniu otrzyma losową ilość Żetonów Halloween (II) (od 5 do 10) oraz Wielką Skrzynię Dyniową. Pierwsze Miasta zostały przebudowane na czas trwania Eventu. Kilka NPC również zostało podmienionych, aby pasować do otoczenia. Czas wszystkich przedmiotów (Wierzchowców, Kostiumów oraz Nakładek) wynosi 3 dni. Wszystkie przedmioty kosmetyczne można naturalnie przedłużać Zaklinaczem Czasu z IS. Ceny w sklepie za żetony mogą się różnić zależnie od efektów oraz daty powstania przedmiotu. Dodatkowo w IS pojawią się limitowane Skrzynie Unikatów dostępne aż do końca Wydarzenia Halloween. Będą one droższe niż te standardowe, gdyż poza kostiumami znajdziemy w nich Wierzchowca oraz Nakładkę na Zwierzaka.
      • 3
      • Polubienie
      • Podziękowanie
  10. Witajcie drodzy gracze! Zbliża się czas, gdy serwer OLD zostanie przyłączony do obecnego serwera. Chcielibyśmy teraz krótko przedstawić wam, jak to wszystko będzie wyglądać. Planowana data fuzji: 29 października, nocne godziny Planowane wyłączenie serwera OLD: 25 października, 22:00 Procesem fuzji zostaną objęte wszystkie konta oraz postacie na nich. Zakwalifikują się jednak do niej wyłącznie konta przypisane do realnego adresu e-mail. Niezwłocznie po wyłączeniu serwera OLD, rozpoczniemy proces "oczyszczania" śladów graczy. Następnie przystąpimy do przygotowania kont oraz postaci do przeniesienia na obecny serwer. Będziemy musieli między innymi sprawdzić czy jakieś loginy oraz nazwy postaci ze sobą nie kolidują. W przypadku takich powtórzeń, konta oraz nazwy postaci z serwera OLD będą specyficznie edytowane. Jak logować na przeniesione konta? Najpierw należy spróbować dokładnie takimi samymi danymi jak na serwerze OLD. Jeśli będą one nieprawidłowe, login najpewniej się powtarzał więc otrzymał końcówkę _f2. W takim przypadku nowy login wygląda następująco: KoronaCesarza69 -> KoronaCesarza69_f2. Każda osoba z serwera OLD musi pobrać nowy, pełny klient gry po zakończeniu procesu fuzji. Gdy przygotujemy konta oraz postaci, zajmiemy się waszymi przedmiotami. Będziemy niestety zmuszeni rozwiązać wszystkie istniejące gildie z serwera OLD. Zostaną wyczyszczone listy znajomych z powodu zmiany nazw niektórych postaci. Przedmioty należące do dowolnej z poniższych kategorii zostaną przeniesione w całości. Wszystkie będą edytowane uwzględniając zmiany z obecnego serwera, jeśli jakieś zaszły. Jeżeli przedmiot nie należy do żadnej z wymienionych kategorii, zostanie usunięty w procesie fuzji. Zachęcamy do zużycia wszelkich Ulepszaczy, Skrzynek, Yang w dowolnej formie oraz pozostałych przedmiotów. Smocze Monety zostaną przeniesione tylko i wyłącznie na kontach (wszystkie Kupony SM zalecamy wczytać na konto). Powyższe informacje dotyczą tylko i wyłącznie serwera OLD - to tam należy zużywać zasoby. Żadne przedmioty, postacie oraz konta na serwerze S2 nie zostaną usunięte czy jakkolwiek zmienione. Runy (V) wytworzone do momentu ogłoszenia fuzji, zostaną przeliczone na rekompensaty w postaci Smoczych Monet. Przedmioty przechodzące w procesie fuzji z serwera OLD na S2 Ekwipunek Bronie, Zbroje, Hełmy, Tarcze, Buty, Naszyjniki, Kolczyki, Bransoletki, Kilofy, Wędki, Zwierzaki, Wierzchowce, Konie Przedmioty kosmetyczne Kostiumy, Fryzury, Nakładki na Zwierzaki, Nakładki na Bronie, Tytuły Przedmioty specjalne Pierścienie AntyEXP, Pierścienie Półksiężyca, Lizaki, Wzmocnienia Kostiumów, Zaklinacze Czasu, Nieskończone Pelerynki, Skrzynie Postaci, Pierścienie Zastępstwa, Olejki Nazwy, Odłamki Duszy, Obrączki Ślubne, Pierścienie Teleportacji (TAB) Pozdrawiamy, zespół EliteMT2.eu!
      • 4
      • Polubienie
  11. Data przeprowadzenia aktualizacji: 09.09.2024, 01:10 - 01:40 Dodanie informacji o brakującym przedmiocie do Badań Biologa Usunięcie pozostałości (Mapy, NPC oraz Lody) Wydarzenia Wakacyjnego Poprawienie działania zmiany pory dnia w Komnacie Śmierci Poprawienie kilku niewidzialnych obiektów na mapie Katakumb Poprawienie kilku brakujących obiektów w Atlantydzie V2 Modyfikacja klasowych fryzur w IS na takie z możliwością dodania bonusów Zwiększenie limitu poziomu usuwania postaci do 110 Łatka dla osób nieużywających Patchera: Mega.nz | Google.com | Mediafire.com Pliki z powyższego archiwum należy nadpisać z danymi plikami w folderze Klienta Gry.
      • 1
      • Polubienie
  12. Finał Wojna pomiędzy TheSprite oraz Murzyny zakończyła się zwycięstwem Gildii Murzyny (70 : 100, 59 : 100). Tym samym turniej wygrywa Gildia Murzyny z wynikiem 0 : 2.
  13. Wojna pomiędzy TheSprite oraz Gumale zakończyła się zwycięstwem Gildii TheSprite (100 : 96).
  14. Wojna pomiędzy Czubek oraz GetRekt zakończyła się zwycięstwem Gildii GetRekt (nieobecność Gildii Czubek).
  15. Wojna pomiędzy Gumale oraz GetRekt zakończyła się zwycięstwem Gildii Gumale (31 : 100).
  16. Wojna pomiędzy Murzyny oraz Zahartowani zakończyła się zwycięstwem Gildii Murzyny (100 : 21).
  17. Wojna pomiędzy Murzyny oraz Czubek zakończyła się zwycięstwem Gildii Murzyny (nieobecność Gildii Czubek).
  18. Wojna pomiędzy TheSprite oraz Zahartowani zakończyła się zwycięstwem Gildii TheSprite (100 : 7).
  19. Wojna pomiędzy TheSprite oraz GetRekt zakończyła się zwycięstwem Gildii TheSprite (100 : 32).
  20. Wojna pomiędzy Gumale oraz Murzyny zakończyła się zwycięstwem Gildii Murzyny (77 : 100).
  21. Wojna pomiędzy Czubek oraz Zahartowani zakończyła się zwycięstwem Gildii Zahartowani (nieobecność Gildii Czubek).
  22. Wojna pomiędzy TheSprite oraz Murzyny zakończyła się zwycięstwem Gildii Murzyny (92 : 100).
  23. Wojna pomiędzy Zahartowani oraz GetRekt zakończyła się zwycięstwem Gildii GetRekt (33 : 100)
  24. Wojna pomiędzy Czubek oraz Gumale zakończyła się zwycięstwem Gildii Gumale (nieobecność Gildii Czubek).
  25. Wojna pomiędzy GetRekt oraz Murzyny zakończyła się zwycięstwem Gildii Murzyny (34 : 100).
  26. Wojna pomiędzy Gumale oraz Zahartowani zakończyła się zwycięstwem Gildii Gumale (100 : 1).
  27. Wojna pomiędzy TheSprite oraz Czubek zakończyła się zwycięstwem Gildii TheSprite (nieobecność Gildii Czubek).
  28. Udział zgłosiło 6 gildii, więc turniej będzie w formacie „każdy z każdym”. Gildia z największą liczbą zwycięstw zostanie uznana za zwycięzcę. W przypadku remisu odbędzie się dodatkowa bitwa. Poniżej zamieszczona jest lista pojedynków turniejowych. Walki będą rozgrywane do 100 punktów, z udziałem maks. 10 osób. Gumale - ZahartowaniTermin: 07.09.2024 16:00 | Organizator: @ NiverSo | Wynik wojny: (100 : 1) TheSprite - CzubekTermin: 07.09.2024 16:00 | Organizator: @ Variol | Wynik wojny: (100 : 0), Walkower GetRekt - MurzynyTermin: 07.09.2024 16:00 | Organizator: @ Guard | Wynik wojny: (34 : 100) Murzyny - TheSpriteTermin: 07.09.2024 16:30 | Organizator: @ NiverSo | Wynik wojny: (100 : 92) Zahartowani - GetRektTermin: 07.09.2024 16:30 | Organizator: @ Variol | Wynik wojny: (33 : 100) Czubek - GumaleTermin: 07.09.2024 16:30 | Organizator: @ Guard | Wynik wojny: (0 : 100), Walkower Gumale - MurzynyTermin: 07.09.2024 17:00 | Organizator: @ NiverSo | Wynik wojny: (77 : 100) TheSprite - GetRektTermin: 07.09.2024 17:00 | Organizator: @ Variol | Wynik wojny: (100 : 32) Czubek - ZahartowaniTermin: 07.09.2024 17:00 | Organizator: @ Necro | Wynik wojny: (0 : 100), Walkower Murzyny - CzubekTermin: 07.09.2024 17:30 | Organizator: @ NiverSo | Wynik wojny: (100 : 0), Walkower TheSprite - ZahartowaniTermin: 07.09.2024 17:30 | Organizator: @ Variol | Wynik wojny: (100 : 7) GetRekt - GumaleTermin: 07.09.2024 17:30 | Organizator: @ Necro | Wynik wojny: (31 : 100) Gumale - TheSpriteTermin: 07.09.2024 18:00 | Organizator: @ NiverSo | Wynik wojny: (96 : 100) Zahartowani - MurzynyTermin: 07.09.2024 18:00 | Organizator: @ Variol | Wynik wojny: (21 : 100) Czubek - GetRektTermin: 07.09.2024 18:00 | Organizator: @ Necro | Wynik wojny: (0 : 100), Walkower Zwycięzca zostanie wyłoniony w trakcie walki dwóch najlepszych Gildii. Będą to trzy wojny, czyli wygrywa zespół z dwoma zwycięskimi bitwami. Murzyny - TheSpriteTermin: 07.09.2024 18:30 | Organizator: @ Variol | Wynik wojny: (100 : 70), (100 : 59) Zwycięzcami turnieju są zawodnicy gildii Murzyny. którzy osiągnęli wynik 2 : 0 w finale. Gratulujemy wygranym oraz dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w turnieju.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...