Skocz do zawartości

Prezentacja Serwera (S2)


Necro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gr2XBjj.png

 

4g2GWpn.png

Obecnie działający serwer S1 znajduje się pod adresem old.elitemt2.eu.
Decyzje o postawieniu serwera S2 podjęliśmy głównie przez nalegania graczy,
którzy od kilku miesięcy zalewali nas setkami wiadomości z pytaniami dotyczącymi S2.
Nowy serwer pod względem rozgrywki pozostaje przynajmniej na tym samym poziomie co S1.
Zajdzie na nim wiele zmian w systemach, pojawi się kilka nowych rzeczy, głównie pod późniejszą rozgrywkę.
Po 2 - 4 miesiącach od startu serwery S1 oraz S2 zostaną połączone w jeden, czas ten może ulec zmianie w zależności od rynku.

Nm1rG3b.png

Wielkie otwarcie serwera S2... 
28.07.2023 (piątek), 18:00

 

YPJftf3.png

mDAZpp8.png

Wszystko zostało dopasowane aby gra toczyła się na najwyższym poziomie.
Raty poddano wielu korektom aby dobrze wyważyć rozgrywkę.

3bgzUR3.png

Informacje ogólne
Typ serwera Easy (Old School)
Klasy postaci Podstawowe (4)
Królestwa Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo)
Maksymalny poziom 250
Maks. ilość statystyk 125
Występujące waluty Yang
Maks. ilość przechowywanych Yang 1.999.999.999.999
Maks. ilość przedmiotów w Stacku 200

 

DR8HTyZ.png

8O7Bows.png

https://elitemt2.eu/

tba7oo5.png

https://forum.elitemt2.eu/

Dkq1EUs.png

http://facebook.com/EliteMT2eu

f7Ltjlx.png

https://www.instagram.com/elitemt2.eu/

aDB4fMy.png

https://www.facebook.com/groups/elitemt2pl

 

l5MYwkk.png

Pierwsze kroki w świecie EliteMT2 nie będą należały do najtrudniejszych.
Aby uprzyjemnić rozgrywkę każda osoba otrzyma podane niżej przedmioty.

 

Ekwipunek startowy
ZV5Z79t.png Buty Wiatru TsWFmqg.png Pierścień Teleportacji pod "TAB"
sGxzowW.png 200 peleryn męstwa FPQAePT.png 21 poziom konia
Oo8PnjQ.pngPodstawowy ekwipunek +9 OLXXkTU.png10 Zielonych oraz Fioletowych Mikstur
ErOCoVe.png Wszystkie języki na M1 0Zsjeia.png100% szansy na przywołanie konia

yPaw8Cp.pngv0qLwYQ.png

 

3rDNq9W.png

p4oJuhr.png

g6yeyH1.png

OU0RHxA.png 2XgNHVU.png
N45zK5w.png

wKdtpgM.png

h8aEXIh.png fp3Qyzw.png

 

hbNam1Y.png

Umiejętności rozwijamy przy pomocy poniższych przedmiotów.
Wszystkie przedmioty potrzebne do rozwoju umiejętności znajdziemy u NPC.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Stopień
KRQxE1H.png Księga Umiejętności M1 - G1
V4xIJ2A.png Kamień Duchowy G1 - P
xOQlFhC.png Tęczowy Kamień M1 - P

UWOgrPE.png

Umiejętności naszej postaci możemy rozwijać za pomocą Ksiąg Umiejętności.
Dostępne są one do kupienia u odpowiednich dla danej klasy Trenerów Mocy.

qRXmY0t.png

DEQ6yRn.png

Innym sposobem na szybszy rozwój umiejętności jest użycie Tęczowego Kamienia.
Znajdziemy go u Handlarki Różnościami do kupienia za 250.000.000 Yang.
Aby użyć kamienia, umiejętność musi być przynajmniej na poziomie M1.

lb4cXIX.png

4zpXDCd.png

Została wprowadzona możliwość wyłączenia umiejętności ciągłych.
Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch.

FTYa3nK.png
 

29RRl5r.png

Ng3ehD6.png

3R7N9KP.pngQmzB9BW.pngEuJIq4K.pngQmzB9BW.pngHfzR20o.pngQmzB9BW.pngVuGOGPb.pngQmzB9BW.png3zHk8L4.pngQmzB9BW.pngT9kB65G.pngQmzB9BW.pngqqvkwkm.png

YY5aKtj.pngQmzB9BW.pngksG43bg.pngQmzB9BW.png6s29zAx.pngQmzB9BW.pngc4XOZUx.pngQmzB9BW.png1aCZVo8.pngQmzB9BW.pngDg1JDMF.pngQmzB9BW.pngnMYCSXN.png

ZVhdmaT.png

dzhhWkR.pngQmzB9BW.pngZAAnrSr.pngQmzB9BW.pngMpopNyp.pngQmzB9BW.pngtrubnkF.pngQmzB9BW.png8BxGMLM.pngQmzB9BW.pngeO9yBXq.pngQmzB9BW.pngK55jh9P.png

ZzW1kNY.pngQmzB9BW.pngaygtDQq.pngQmzB9BW.pngqCXRqVW.pngQmzB9BW.pngArskIxa.pngQmzB9BW.pngSVCJ4dg.pngQmzB9BW.pngwKUkVna.pngQmzB9BW.pngW4YIZpz.png

Fq7m3Id.png

Ysfc4Yl.pngQmzB9BW.pngg5Wgb7D.pngQmzB9BW.pngI4aA3Q1.pngQmzB9BW.pngeqmYPa2.pngQmzB9BW.pngluVfR6C.pngQmzB9BW.png71UjTvM.pngQmzB9BW.pngj2bT4bZ.png

erHdEIm.png

WehgHsr.pngQmzB9BW.pngj3L0x6d.pngQmzB9BW.pngRiwPGH1.pngQmzB9BW.pngSqWXdxX.pngQmzB9BW.pnga8YengC.png

mZOukpy.pngQmzB9BW.pngUMJKome.pngQmzB9BW.pnghfujbcb.pngQmzB9BW.pnglZvcSX8.pngQmzB9BW.pngZu7bL81.pngQmzB9BW.pngMHNhDOR.pngQmzB9BW.pngHfxCylE.png

LZUUgk2.png

dEmwWkE.pngQmzB9BW.pngSauR3OP.pngQmzB9BW.pngennnf8R.pngQmzB9BW.pngTVaTzrN.pngQmzB9BW.pngniElAKr.pngQmzB9BW.png9nvT6X5.pngQmzB9BW.pngmX9sYFK.pngQmzB9BW.pnguuH6ZwU.pngQmzB9BW.pnge2lOcd4.png

mJllw66.png

8enh2H4.pngQmzB9BW.png2esai58.pngQmzB9BW.pngWHplDnh.pngQmzB9BW.pngHFnWgLS.pngQmzB9BW.pngKh7k1cj.pngQmzB9BW.pngRTpCZL1.pngQmzB9BW.pngYZjzXPH.pngQmzB9BW.pngSI5EKNc.pngQmzB9BW.pnglgjMvx9.png

8YxFrH8.png

aI5muvH.pngQmzB9BW.pngZppZuwn.pngQmzB9BW.pngc9vc2IY.pngQmzB9BW.png8zvMnfi.pngQmzB9BW.pngvLypR0V.pngQmzB9BW.pngC9wF40J.pngQmzB9BW.pngOqJ8HJS.pngQmzB9BW.pngfgWdy4R.pngQmzB9BW.pngbOGohQj.png

kqyYBAt.png

CvXojn2.pngQmzB9BW.pngoI53Fua.pngQmzB9BW.pngDDs5uky.pngQmzB9BW.pnglNiKbAw.pngQmzB9BW.pngaEg43KW.pngQmzB9BW.pngdxIktE6.pngQmzB9BW.png0UyuNBv.pngQmzB9BW.png2NYfq1e.pngQmzB9BW.pngl3FjSEa.png

EXjOme8.png

IjoibiS.png 93YmcXS.png 7s5YMM9.png y3DMhUl.pngQmzB9BW.pngUU1SauZ.pngQmzB9BW.pngeb2spV8.pngQmzB9BW.pngKFJKq0F.pngQmzB9BW.pngEJ6Qojf.png

1XfHbcb.png

aOotCVO.png L3u4lHk.png SQN3WZN.png JyCCwyy.pngQmzB9BW.png1OVKm4y.pngQmzB9BW.png75ZpaE0.pngQmzB9BW.png7gyLLLW.pngQmzB9BW.pngAjd0uHZ.png

IWBy0Rd.png

VHApDBp.pngQmzB9BW.pngzceBRA6.pngQmzB9BW.pngo1TcvR9.pngQmzB9BW.png1YIfOiL.pngQmzB9BW.pngJ2qWTnV.png

no4lWjS.png

zEgj0Zv.pngQmzB9BW.pngxQYTjXc.pngQmzB9BW.png32qzPsT.png

fhtDVRN.pngQmzB9BW.pngw333TqS.pngQmzB9BW.pngSexN7cX.png

NhuUWtQ.pngQmzB9BW.pngcvB7mzs.pngQmzB9BW.png5mm4557.png

 

l6Jkk9j.png

d1TWnI9.png

chuwhQS.gif

MbZqA3f.png

j7E0onK.gif

rAdbTSN.png

wRj1BBA.gif

rze9Lmu.png

kOenF2K.gif

5B1DyjZ.png

d1TWnI9.png

9llcuR2.gifXrOnoyX.gif

MbZqA3f.png

01uQbuY.gifVxw5PVx.gif

rAdbTSN.png

oGAZYd5.gifdR0Ubod.gif

rze9Lmu.png

oBq9X04.gif

4YFSQYi.png

Aż do 110 poziomu expimy na standardowych mapach.
Później udajemy się na Pu-Kong i zostajemy tam do 150 poziomu.
Następnie aż do 200 poziomu, expimy na Smoczej Dolinie.

QV2sAaH.png

Kiedyś, po osiągnięciu 180 poziomu wracaliśmy na AV2, aby 250 dobić na Zinach.
Obecnie, wszystko zostało dostosowane, żeby na Smoczej Dolinie było optymalnie aż do 200.
Następnie, z przebiciem 200 poziomu, idziemy na Piekielne Pu-Kong gdzie wbijamy 250.

56W8PDG.png

lRKRxcJ.png
 

Atlantyda V1
Wymagany poziom: 75
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop Ulepszaczy: TotRYVJ.png

NdTiyRc.png

EXb8M2d.png
 

Atlantyda V2
Wymagany poziom: 90
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop Ulepszaczy: TotRYVJ.png

wTXjMq5.png

VrxX6Dj.png
 

Pu-Kong
Wymagany poziom: 110
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop Ulepszaczy: g9UCILp.png

kZo4yWk.png

FhGuKv0.png
 

Smocza Dolina
Wymagany poziom: 150
Działający bonus: Silny przeciwko Mistykom
Możliwy drop Ulepszaczy: g9UCILp.png1cSEqZS.pngPH10ghx.pngMSyppUn.png5wAkU5X.pngwkaXuu8.pngTotRYVJ.png

YNs91iT.png

KYXm1Qj.png
 

Piekielne Pu-Kong
Wymagany poziom: 200
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop Ulepszaczy: g9UCILp.png

 

ldJEXUb.png

MwFAUFD.png

CO1AyiY.png
 

Wieża Demonów
Wymagany poziom: 40
Przepustka: Brak
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop: v0OHdRi.png ewpcd9I.pngs3Z1aqk.pngEz6UFv8.png6BA7Evn.pngISTmXPO.pngckeGtD5.pngU6gvntu.pngpURIY5f.pngAtG5x54.png

OOCSqbq.png

Hg2Nzxj.png
 

Komnata Berana-Setaou
Wymagany poziom: 110
Przepustka: 5x Kręty Klucz
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop: v0OHdRi.png GJu79E5.pngn00WVL8.png6BA7Evn.pngckeGtD5.pngISTmXPO.pngpURIY5f.pngAtG5x54.png

7OZuaaP.png

0Kc34wD.png
 

Komnata Pająków
Wymagany poziom: 120
Przepustka: 5x Pajęczy Klucz
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Brak
Możliwy drop: v0OHdRi.png n00WVL8.png6BA7Evn.pngckeGtD5.pngISTmXPO.pngpURIY5f.pngAtG5x54.png

hLdDmdj.png

99sLtv3.png
 

Piekielne Katakumby
Wymagany poziom: 160
Przepustka: Brak
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop:

v0OHdRi.png lLLxDn4.pngn00WVL8.png6BA7Evn.pngckeGtD5.pngISTmXPO.pngCtM4jWW.png5i3FzgH.pngpURIY5f.pngAtG5x54.png

1SADSog.png

UNf7q6Y.png

Twierdza Razadora
Wymagany poziom: 200
Przepustka: 3x Piekielny Klucz
Rodzaj: Solo, Grupowy
Działający bonus: Silny przeciwko Diabłom
Możliwy drop:

QaWKudL.pngg9UCILp.png1cSEqZS.pngPH10ghx.pngMSyppUn.png5wAkU5X.pngwkaXuu8.pngn00WVL8.pngv0OHdRi.png6BA7Evn.pngISTmXPO.pngKamień Kowala.pngh5pRxm6.pngTotRYVJ.pngpURIY5f.pngckeGtD5.pngAtG5x54.png

 

5RCPQUA.png

8wNp7qJ.png
 

Grota Śmierci
Wymagany poziom: 110
Przepustka: Brak
Mapa: Grota Śmierci
Czas odrodzenia: 24 godziny
Działający bonus: Silny przeciwko Nieumarłym
Możliwy drop:  55c8GdH.pngaw9Z2cw.pngTE4UzAG.pngQaWKudL.pngMHVdS4X.pngMHVdS4X.pngZkARR47.pngj4gRI2u.pngL7XdrKp.png

 

kytRlz1.png

Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych oraz specjalne tzw. 6-7.
Każdy maksymalny bonus jest podświetlany w przedmiocie na złoto.

 

Tabela wartości maksymalnych bonusów
Nazwa Bonusu Maksymalna wartość Bonusu
Maks. PŻ +2000
Maks. PE +80
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +12
Szybkość Zaklęć +20%
Szybkość Ataku +8%
Szybkość Ruchu +20%
Blok Ciosu +15
Wartość Ataku +50
Regeneracja PŻ, PE +30%
Szansa na Otrucie +8%
Szansa na Omdlenie +8%
Szansa na Spowolnienie +8%
Szansa na Krytyczne Uderzenie +10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Obrażenia oddawane do PŻ, PE  +10%
Szansa na Odbicie Ciosu +10%
Odporności na Bronie +15%
Silne przeciwko Rasom +20%


QV2sAaH.png

Dodatkowo, każdy przedmiot może zawierać także 2 bonusy specjalne.
Ich wartości są stałe oraz mogą wejść niezależnie od rodzaju ekwipunku.
Wzmocnienia te są niezależne od 1-5 oraz tych wbudowanych w przedmioty.

 

Tabela wartości bonusów 6-7
Nazwa Bonusu Wartość Bonusu
Maks. PŻ +2000
Maks. PE +50
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +5
Szybkość Ataku +8%
Szybkość Ruchu +8%
Wartość Ataku +50
Odporności na Klasy +5%
Silne przeciwko Klasom, Potworom +10%

 

smIdsbl.png

Kamienie Dusz pozyskujemy w sklepie u Handlarki Różności.
Każdy zwykły Kamień możemy kupić za cenę 25.000.000 Yang.

 

Tabela Kamieni Dusz
Ikona Nazwa Przedmiotu Typ Kamienia Bonusy
DbhhGTP.png Kamień Duszy Penetracji+5 Broń Szansa na przeszywające Uderzenie: +15%
6iyiTs3.png Kamień Duszy Śmierci+5 Broń Szansa na cios krytyczny: +15%
ooIzQQh.png Kamień Duszy Powtórki+5 Broń Szybkość Zaklęcia: +40%
kjYQ5m8.png Kamień Duszy Wojownika+5 Broń Silny przeciwko Wojownikom: +35%
7tScV9l.png Kamień Duszy Ninja+5 Broń Silny przeciwko Ninja: +35%
mXVZxzY.png Kamień Duszy Sury+5 Broń Silny przeciwko Sura: +35%
EH2RMGD.png Kamień Duszy Szamana+5 Broń Silny przeciwko Szamanom: +35%
4l34qaR.png Kamień Duszy Potwora+5 Broń Silny przeciwko Potworom: +15%
ucnlwBx.png Kamień Duszy Uchylenia+5 Zbroja Szansa na blok ciosów: +15%
tvGk4Kr.png Kamień Duszy Uniku+5 Zbroja Szansa na uniknięcie Strzały: +15%
plmLZOC.png Kamień Duszy Magii+5 Zbroja Maks. PE: +500
1yL6AAv.png Kamień Witalności+5 Zbroja Maks. PŻ: +1000
5USfCE6.png Kamień Duszy Obrony+5 Zbroja Obrona: +100
LkRsCs6.png Kamień Duszy Przyspieszenia+5 Zbroja Szybkość Ruchu: +40%
uGT3aFh.png Kamień Duszy Wojny+5 Broń Silny przeciwko Ludziom: +15%
Obrażenia Umiejętności: +15%
uPZTyNF.png Kamień Duszy Zniszczenia+5 Broń Silny przeciwko Bossom: +15%
Silny przeciwko Metinom: +15%
jENMYZE.png Kamień Duszy Mocy+5 Zbroja Odporność na Obrażenia: +15%
Odporność na Obrażenia Umiejętności: +15%

 

mZvuAQU.png

Aby urozmaicić rozgrywkę zostały wprowadzone Legendarne Kamienie Dusz.
Ich pozyskanie nie jest łatwym zadaniem, gdyż wymaga poświęcenia sporej ilości ulepszaczy.
Wpłynie to jednak pozytywnie na rynek oraz nadmiary niepotrzebnych i bezużytecznych przedmiotów.


b8s6Vl4.png
7LMy0FE.png
Okno to służy do przepalania nadmiernych ilości ulepszaczy.
Wystarczy kliknąć myszką na przedmiot, który chcemy przepalić i potwierdzić proces.
Ulepszacze same wskakują do okna, nie trzeba więc przeszukiwać ekwipunku i ręcznie wrzucać.


WouuoQV.png
Powyżej jest przedstawiona lista wraz z przelicznikiem na Odłamki Kamienia uoonhoJ.png.
Każdy ulepszacz ma swoją indywidualną wartość, zależną od częstotliwości zdobywania.

Vve3OwC.png
xZ1LJkm.png
 Gdy mamy 200 Odłamków Kamienia, możemy dokonać wymiany na Legendarny Kamień 7BG94HD.png.
Będzie on niezbędny w procesie tworzenia wybranego przez nas Legendarnego Kamienia Dusz.

gBg1c2p.png
guEUpXn.png

W Ołtarzu Dusz możemy wytworzyć Legendarne Kamienie Dusz.
Są one znacznie lepsze od standardowych Kamieni, ponieważ mają kilka bonusów.
Wytworzony kamień jest na poziomie +0, lecz możemy go później ulepszać aż do +5.

QV2sAaH.png

Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
W przedmiotach nie istnieje osoby slot, przeznaczony dla Legendarnych Kamieni.

 

fSKNM34.png

Dowodzenie jest bardzo przydatną umiejętnością pasywną.
Pozwala ona na wybranie określonych ról członkom grupy przyznając odpowiedni bonus.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
1gdofxT.png Sztuka Wojny Sun Zi  0 - M1
Ozm2dpf.png Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1
TmdEukV.png WeiLiao Zi G1 - P


QV2sAaH.png

Zwój Egzorcyzmu oraz Rada Pustelnika działa na szkolenie umiejętności dowodzenia.

JYl4dJn.png

1gdofxT.pngOzm2dpf.pngTmdEukV.png

Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

QV2sAaH.png

Aby drop księgi był możliwy należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

od1uMOY.png

Tabela Bonusów dla Członków Grupy
Poziom Umiejętności Wartość Ataku Szybkość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania Obrażenia Umiejętności Obrona
1 +12 +1 +122 +7 +1% +6
M1 +40 +4 +774 +27 +3% +20
G1 +59 +6 +1238 +41 +5% +29
P +84 +9 +1862 +61 +7% +42


QV2sAaH.png

Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci.
Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy.

 

zmCU5VF.png

Działanie Polimorfii zostało zachowane w niezmienionej formie względem serwera globalnego.
Wprowadzone zmiany to jedynie usprawnienia pomagające w zdobyciu Marmurów Polimorfii.

2p1O9Hu.png

Standardowo, Marmury możemy zdobyć z większości potworów występujących na normalnych mapach.
Wiele polimorfii jest mało praktycznych w użytkowaniu, dlatego wprowadzono Wymianę Marmurów.
Dzięki temu możemy uzyskać dużo użyteczniejsze marmury kosztem tych, których nikt nie używa.

QV2sAaH.png

Aby wydropić Marmur Polomorfii należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na Drop Marmurów możemy podnieść przy pomocy Rękawicy Złodzieja oraz Pakietu VIP.

3gYAHxs.png

Umiejętność możemy szkolić przy pomocy Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
7K0pRaF.png Księga Polimorfii 0 - M1
7K0pRaF.png Zaawansowana Księga Polimorfii  M1 - G1
7K0pRaF.png Mistrzowska Księga Polimorfii  G1 - P


QV2sAaH.png

Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.

0zakayJ.png

7K0pRaF.png7K0pRaF.png7K0pRaF.png

Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

QV2sAaH.png

Aby drop księgi był możliwy należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

69nto88.png

Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu.

 

Tabela Wartości Polimorfii
Poziom Umiejętności Obrażenia Czas trwania
1 +1% 10 minut
M1 +5% 22 minuty
G1 +15% 28 minut
P +30% 35 minut


QV2sAaH.png

Wartość Obrażeń i Czas trwania zwiększa się wraz z każdym poziomem umiejętności.
Wyżej przedstawione są tylko poszczególne stopnie wyszkolenia.

t9g9Hn7.png

65cSycL.png

Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1.
Potrzebować będziemy 5 dowolnych iVG5eEF.pngMarmurów Polimorfii oraz 50.000.000 Yang.
Dzięki tej wymianie pozyskać możemy marmur Dzikiego Sługi, Czarnego Orka lub Młodego Pająka.

 

7teLJBS.png

Zawarcie Małżeństwa, działa praktycznie w identyczny sposób jak na serwerze globalnym.
Zostały dokonane jedynie zmiany dotyczące przedmiotów oraz teleportacji.

KRLp63t.png

Młoda para nie zostanie nagrodzona żadnymi przedmiotami poza obrączkami.
Pozwolą one na dowolną teleportacje do swojego partnera.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie
hcxWmaz.png Smoking Elegancki strój przeznaczony dla Pana Młodego.
4uRGFUH.png Suknia Ślubna Szykowna suknia przeznaczona dla Panny Młodej.
JG4A6Wb.png Bukiet Białe róże idealnie komponujące się z suknią Panny Młodej.
pujRr2B.png Pierścionek Zaręczynowy Wymagany do zawarcia związku Małżeńskiego.
PsMDN8W.png Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na teleportację do drugiej połówki.


QV2sAaH.png

Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa jeśli postać spełnia wymagania poziomowe danej mapy.

 

AIo7iBC.png

4WCeYvp.png

Początkowo żaden zwierzak nie wzmacnia postaci w żaden sposób.
Zamiast tego, podczas zabijania potworów będzie on zdobywać swoje niezależne poziomy.
Każdy taki poziom da nam możliwość podniesienia pasywnych umiejętności, zwiększających statystyki postaci.

vm7WrrK.png

CuCf0fR.png
Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 50 poziom doświadczenia.
Sam proces możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży bądź Smakołyków.

Okno Zwierzaka uruchomiamy przyciskiem "P", lub buttonem w menu gracza.
 

Tabela Przedmiotów Zwierzaka
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie
dGkEnzp.png Smakołyk (I) Przed 50 poziomem: Losowa ilość doświadczenia
Na 50 poziomie: 1% Najedzenia
kZ6usxW.png Smakołyk (II) Przed 50 poziomem: Losowa ilość doświadczenia
Na 50 poziomie: 3% Najedzenia
eyZnfph.png Smakołyk (III) Przed 50 poziomem: Losowa ilość doświadczenia
Na 50 poziomie: 5% Najedzenia
oI41jCJ.png Skrzynia Tresury Zawiera losowy Zwój Tresury.
nUNdZ3h.png Kamień Zwierzaka Służy do tworzenia przedmiotów wymaganych by szkolić umiejętności pupila od stopnia do P+.

iGpQnh3.png
Każdy zwierzak posiada 5 umiejętności oddziałujących na postać.
Początkowo umiejętności te rozdajemy za punkty zdobywane przy poziomach.

 

Umiejętności Zwierzaka Wartości Bonusów
Nazwa umiejętności Bonus umiejętności M1 G1 P P+
Smocza Fortuna Szansa na Drop Sztabek +5% +10% +15% +20%
Kamienna Skóra Maks. PŻ +500 +1000 +1500 +2000
Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory +5% +10% +15% +20%
Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom +5% +10% +15% +20%
Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom +5% +10% +15% +20%


QV2sAaH.png

LJdZ5z2.pngPSzvg7X.pngQgEA2ZF.pngswQYSlW.pngvSrnovM.png

Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów.
Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów.

Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%.

QV2sAaH.png

wvPvhdf.pngVb77bKT.pngBxfqKhk.pngzFePchb.pngJhichen.png

Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy uzyskać Kamień Zwierzaka.
Przedmiot ten, bez dostosowanej umiejętności, uzyskamy pokonując rozmaite Dungeony.
Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury.

Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (nowy NPC w każdym M1).
Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie tworzymy Kamień Tresury.

Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%.

QV2sAaH.png

xfioMzF.pngCjqmUVw.pngnRydPEu.pngMf4eed5.pngK2VXTi3.png

Po wbiciu maksymalnego poziomu oraz ulepszeniu umiejętności na P możemy wzmocnić je do stopnia P+.
Szkolenie na tym poziomie jest trudniejsze, wymaga by nasz pupil jest maksymalnie najedzony.
Niezależnie od powodzenia, w związku z treningiem, pupil utraci całe najedzenie!

Aby dokonać ulepszenia umiejętności musimy uzyskać Kamień Zwierzaka+.
Wytworzymy go u Tresera ze zwykłych, wytworzonych już Kamieni.

Na pomyślne podniesienie poziomu do P+ mamy tylko 10%.

QV2sAaH.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności Zwierzaka.

S8QbZ04.png
Poza umiejętnościami, pupil może zostać wzmocniony także za pomocą specjalnych przedmiotów.
Każdy z nich oferuje trwające godzinę wzmocnienie pewnej statystyki bądź konkretnego aspektu rozgrywki.

 

Tabela Przedmiotów Specjalnych
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Czas Trwania Koszt Wytworzenia
CkmTtBt.png Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila doświadczenie. 1 godzina B1bpyrg.png100x Odłamek Przedmiotu Zwierzaka
rSA0DDe.png Złota Sakwa Zwiększa szansę na drop Sztabek Złota o 10%. 1 godzina B1bpyrg.png100x Odłamek Przedmiotu Zwierzaka
x0xB9BL.png Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez postać doświadczenie o 10%. 1 godzina B1bpyrg.png100x Odłamek Przedmiotu Zwierzaka
5nULgMx.png Krwawy Gryzak Zwiększa obrażenia zadawane potworom o 5%. 1 godzina B1bpyrg.png100x Odłamek Przedmiotu Zwierzaka
xtRFf9N.png Pancerz Grzbietowy Zwiększa obrażenia zadawane potworom na Dungeonach o 10%. 1 godzina B1bpyrg.png100x Odłamek Przedmiotu Zwierzaka


QV2sAaH.png

Czas przedmiotów zaczyna upływać dopiero po ich pierwszym użyciu.

b8s6Vl4.png
ttMDKGU.png
Okno to służy do przepalania przedmiotów związanych ze zwierzakami.
Za każdy otrzymamy odpowiednią ilość B1bpyrg.pngOdłamków Przedmiotu Zwierzaka

Opcja ta jest dostępna u Podstarzałego Tresera, który zajmuje się naszymi pupilami.

gBg1c2p.png
X6x6DBD.png
Następnie również u Tresera, zamieniamy odłamki na wybrane przez nas przedmioty.
Będą one wzmacniać naszą postać lub samego pupila w odpowiednich aspektach rozgrywki.

QV2sAaH.png

Zwierzak może posiadać maksymalnie jeden założony przedmiot naraz.


hJowYEI.png

08CZhJh.png

Poza wytworzeniem ekwipunku, do wzmocnienia postaci możemy użyć także Run.
Okno otwieramy specjalnym przyciskiem znajdującym się tuż nad tym do otwierania Magazynu.
Każda z nich oferuje określoną wartość wzmocnienia statystyk, w zależności od ich rodzaju oraz stopnia.

LzetwHx.png

AtG5x54.png

Z każdego Metina powyżej mapy Pu-Kong, Bossa oraz Władcy wydropić możemy Odłamki Run.
Są to specjalne odłamki służące do wytworzenia każdego przedmiotu związanego z Runami.

QV2sAaH.png

Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

wixhQV0.png
Każda runa ma swój stopień, zwiększający uzyskiwane dzięki niej bonusy.
Jednocześnie założyć możemy tylko i wyłącznie jedną runę danego rodzaju.

 

System Run Stopień Runy
Ikona V Nazwa Runy Czas Trwania Bonusy Runy I II III IV V
Ow3YDW4.png Rubinowa 7 dni Silny przeciwko Wojownikom
Odporność na Wojowników
+2% +4% +6% +8% +10%
aUW5WOT.png Szmaragdowa 7 dni Silny przeciwko Ninja
Odporność na Ninja
+2% +4% +6% +8% +10%
Pz3301g.png Ametystowa 7 dni Silny przeciwko Sura
Odporność na Sura
+2% +4% +6% +8% +10%
hK6N4iy.png Szafirowa 7 dni Silny przeciwko Szamanom
Odporność na Szamanów
+2% +4% +6% +8% +10%
ke19x86.png Obsydianowa 7 dni

Silny przeciwko Potworom
Odporność na Potwory

+2% +4% +6% +8% +10%
ZXPYJBm.png Topazowa 7 dni Wartość Ataku
Wartość Magicznego Ataku
+20 +40 +60 +80 +100
ib3dbbe.png Turmalinowa 7 dni Odporność na Obrażenia
Odporność na Obrażenia Umiejętności
+1% +2% +3% +4% +5%
syYXXSn.png Diamentowa 7 dni Średnie Obrażenia
Obrażenia Umiejętności
+1% +2% +3% +4% +5%
mscqXIG.png Pryzmatyczna 7 dni Maks. PŻ
Silny przeciwko Ludziom
Odporność na Ludzi
+2% +4% +6% +8% +10%


QV2sAaH.png

Czas run zaczyna upływać dopiero po ich pierwszym użyciu.

EFusjLI.png
1DIUfvJ.png

Przedmioty u dotyczące run, wytworzyć możemy u Mistrza Run w każdym M1.
Jego pozycje to (665, 464) w Shinsoo, (473, 577) w Jinno i (720, 676) w Chunjo.

QV2sAaH.png

Do wytworzenia Run potrzebne są Odłamki Run a także 2.000.000.000 Yang.

AtG5x54.png

Wyjątkiem jest Pryzmatyczna Runa (I), do jej wytworzenia potrzeba dodatkowo Smoczy Szpon.

TE4UzAG.png
 

Mamy 90% szans na pomyślne wytworzenie, przy niepowodzeniu wszystkie użyte odłamki, a także Yang przepadną.
Ilości wymaganych odłamków rosną wraz ze stopniem run, ponadto do run Stopnia II i lepszych potrzebna jest runa stopnia poprzedniego.

QV2sAaH.png


Runy mają wbudowany czas trwania wynoszący 7 dni od chwili jej pierwszego użycia.
W przypadku skończenia się czasu runa stanie się Nieaktywna, bonusy przestaną działać.
Jednak przy pomocy kWWLUbE.png Wydłużenia Runy możemy wydłużyć jej żywotność o kolejne 7 dni.

Aby wytworzyć takowy przedmiot potrzeba 75x AtG5x54.png Odłamek Runy oraz 2.000.000.000 Yang.

 

FerUDPe.png

kqG31jU.png

CuCf0fR.png

Podczas łowienia możemy zdobyć Skrzynie Rybaka z której można wydropić ciekawe przedmioty.

umNLjd6.png

Z każdym poziomem wędki rośnie szansa na wyłowienie Skrzyni Rybaka.

xCxmYFk.png

tu17ZQb.png

Dla urozmaicenia na serwer dodane zostały specjalne Owoce Morza, dające przy użyciu specjalne efekty.
Aby była możliwość wyłowienia poniższych przedmiotów musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie.

 

Owoce Morza
Ikona Nazwa Bonusy  Czas Trwania
Op1Tyoh.png Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5%

30 minut

8X99u1L.png Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 minut
rZekiML.png Rak Średnie Obrażenia +5% 30 minut
fU3Ijys.png Krab Maksymalne PŻ +5% 30 minut
psEE2XM.png Tylomelania Doświadczenie +10% 30 minut


QV2sAaH.png

Czas działania spożytych Owoców Morza upływa niezależnie od obecności na serwerze.

o7UDpld.png

Tabela Specjalnych Przedmiotów Rybaka
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania
ZZyWSgc.png Specjalistyczna Wędka ItemShop

Szansa na Owoce Morza +2%

30 dni
VWELQh6.png Kostium Marynarza  ItemShop Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni
iOXHzvG.png Fryzura Marynarza ItemShop Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni
7o9fmUG.png Bambusowa Wędka Skrzynia Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 min


QV2sAaH.png

Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze.

DiFr3Ut.png

LvKKCfL.png

Podczas łowienia możemy wyłowić Piracką Monetę.
Monetę możemy wrzucić do skrzyni, która znajduje się w naszym królestwie obok rybaka.

v1FoQMm.png

Jeżeli Twoje królestwo wrzuci 1000 monet zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Rybaka na 1 godzinę.

QyCGufq.png
Prawie wszystkie wyłowione przedmioty możemy wymienić u Rybaka na specjalne 94TdQzv.png Żetony Rybackie.
Aby tego dokonać wystarczy przeciągnąć takowy przedmiot (np. Dużego Karasia) na Rybaka.
W zależności od jakości wymienianego przedmiotu, dostarcza on różniącą się ilość Żetonów.

Pospolite RybyQmzB9BW.png1x 94TdQzv.png Żeton Rybacki
Rzadsze RybyQmzB9BW.png2x 94TdQzv.png Żeton Rybacki
Najrzadsze RybyQmzB9BW.png3x 94TdQzv.png Żeton Rybacki
Przedmioty SpecjalneQmzB9BW.png5x 94TdQzv.png Żeton Rybacki

D9ZCnOW.png

Następnie zdobytą walutę wypłacamy u Rybaka do formy przedmiotu.
Będzie można za nie zakupić między innymi Nakładkę na Wędkę oraz Skrzynię Rybaka.

 

Xl5sbjN.png

uHjK5X7.png

CuCf0fR.png
Wszystkie
Żyły na serwerze zostały zamienione na Żyłę Złota.
Podczas kopania będzie możliwość wydobycia Sztabek Złota (5KK) w ilości od 3 do 5 sztuk.

OHdnccz.png

Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa.
W trakcie procesu wydobycia Sztabek z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć przeciągając na Deokbae.
Maksymalny poziom jest to +9, a każdy poszczególny pozwala na efektywniejsze wydobycie (od 3% do 30%).

3gYAHxs.png
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodnika do Górnictwa.
Dobrze rozwinięta skutecznie zwiększy nasze szanse na pomyślne wydobycie.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
nUU8Zb4.png Przewodnik do Górnictwa  0 - P


QV2sAaH.png

Zwój Egzorcyzmu i Rada Pustelnika działa na szkolenie tej umiejętności.

0zakayJ.png

nUU8Zb4.png

Przewodnik do Górnictwa możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

QV2sAaH.png

Aby drop księgi był możliwy należy posiadać do 15 poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy podwyższyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.


69nto88.png
Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie.
Do tego dochodzi szansa na wydobycie z kilofa oraz umiejętności.

 

Tabela Wartości Górnictwa
Poziom Umiejętności Bonus
1 Szansa na Wydobycie +1%
M1 Szansa na Wydobycie +10%
G1 Szansa na Wydobycie +15%
P Szansa na Wydobycie +20%


QV2sAaH.png

Szansa na Wydobycie Rudy naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie.

I8ywuvw.png

Podczas kopania możemy zdobyć Skrzynie Górnika z której można wydropić ciekawe przedmioty.

eADDAFQ.png

Z każdym poziomem kilofa rośnie szansa na wydobycie Skrzyni Górnika.

o7UDpld.png

Tabela Specjalnych Przedmiotów Górnika
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas Trwania
PYTsFYF.png Specjalistyczny Kilof ItemShop

Szansa na Podwójne Wydobycie +10%

30 dni
B7SYpsq.png Kostium Górnika  ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 dni
i1yYLfU.png Fryzura Górnika ItemShop Szansa na Podwójne Wydobycie +5% 30 dni
T5oyhPs.png Kamienny Kilof Skrzynia Górnika Szansa na Podwójne Wydobycie +10% 30 minut


QV2sAaH.png

Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności.

4oHmaNf.png

58PqGDm.png

Podczas kopania możemy wydobyć Tajemniczy Kryształ.
Kryształ możemy wrzucić do ołtarza, który znajduje się w każdym M1.

W2NjzRT.png

Jeżeli Twoje królestwo wrzuci 1000 kryształów zostanie uruchomiona podwójna szansa na Skrzynię Górnika na 1 godzinę.

 

V5nST0A.png

System rang został rozbudowany względem wcześniejszej edycji, zwiększając maksymalną ilość rangi do 5000000 punktów.
 

System Rang
Nazwa Zakres Bonusy rangi
Pachołek 1000 - 3999 Brak
Służący 4000 - 7999 Brak
Uczeń 8000 - 11999 Brak
Strażnik 12000 - 19999 Brak
Kapitan 20000 - 49999

Maks. PŻ +250
Silny przeciwko Ludziom +3%

Silny przeciwko Potworom +3%

Rycerz 50000 - 99999

Maks. PŻ +500
Silny przeciwko Ludziom +6%

Silny przeciwko Potworom +6%

Mędrzec 100000 - 199999

Maks. PŻ +750
Silny przeciwko Ludziom +9%

Silny przeciwko Potworom +9%

Kapłan 200000 - 399999

Maks. PŻ +1000
Silny przeciwko Ludziom +12%

Silny przeciwko Potworom +12%

Dowódca 400000 - 699999

Maks. PŻ +1250
Silny przeciwko Ludziom +15%

Silny przeciwko Potworom +15%

Konsul 700000 - 999999

Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko Ludziom +18%

Silny przeciwko Potworom +18%

Władca 1000000 - 1999999

Maks. PŻ +1750
Silny przeciwko Ludziom +21%

Silny przeciwko Potworom +21%

Cesarz 2000000 - 2999999

Maks. PŻ +2000
Silny przeciwko Ludziom +24%

Silny przeciwko Potworom +24%

Imperator 3000000 - 4999999

Maks. PŻ +2250
Silny przeciwko Ludziom +27%

Silny przeciwko Potworom +27%

Patriarcha 5000000

Maks. PŻ +2500
Silny przeciwko Ludziom +30%

Silny przeciwko Potworom +30%


QV2sAaH.png

Poza zabijaniem potworów, punkty rangi możemy zdobyć używając Owoce Życia.
Zwykły owoc uzyskamy pokonując różnego rodzaju Bossy oraz otwierając skrzynki.

Boski Owoc wytwarzamy w Ołtarzu Duszy z kilku Owoców Życia i 500.000.000 Yang.

 
Tabela Owoców Życia
Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi Wymagana ilość Punktów Rangi
cBmuGJh.png Owoc Życia 1000 0 - 1000000
h5pRxm6.png Boski Owoc 5000 1000000 - 5000000

 

28QJGts.png

RavZKgV.png

sHiMBVl.png

Wejście znajduje się u Pomocnego Wiktora, który jest w każdym M1.
Alternatywnie, możemy użyć także Menu Teleportacji.

aGaw8AZ.png

aueupEM.png

W poczekalni możemy sprawdzić czasowy ranking wypraw oraz wejść na wyprawę.

YKuGfLa.png
Aby wziąć udział w wyprawie musisz posiadać przynajmniej 200 poziom.
Musisz odczekać 4 godziny od rozpoczęcia ostatniej Areny.

8MhMjoV.png

Zadanie nr. 1 - nr. 4: 
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie odnajdź i zniszcz Kamienie Metin.
Po zniszczeniu Kamienia na środku Areny pojawi się Władca, pokonaj go.

Zadanie nr. 5:
Kliknij na Skarb Władców aby odebrać nagrodę i ukończyć arenę.
Czas przejścia Twojej wyprawy zostanie zapisany na posągu.

Nco1Hbp.png

IzohPyW.png

Kliknij na Skarb Władców, aby odebrać drogocenną nagrodę.
Za każde ukończenie Areny otrzymamy przede wszystkim parę Bryłek Złota.
Poza nimi Żetony Areny, a przy odrobinie szczęścia także rzadką Skrzynię Ulepszaczy.

LAgyJbo.png

yTMs67t.png

Na posągu możemy zobaczyć 10 najlepszych wyników czasowych wyprawy od czasu ostatniego ich resetu.
Ranking co miesiąc będzie resetowany, a 3 najlepsze osoby zdobędą następujące tytuły:

1 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia III z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
2 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia II z wbudowanymi bonusami na 14 dni

3 Miejsce - Tytuł Władca Areny stopnia I z wbudowanymi bonusami na 14 dni.

QyCGufq.png

Za każde przejście areny, będziemy otrzymywać losową ilość Żetonów Areny.

9lsNh5m.png

Będą one w przechowywane u Strażnika Areny.
Możemy je także wypłacić do formy fizycznych przedmiotów.
Mając już takie wypłacone żetony, udajemy do Ducha Wojownika.

uzw8Edi.pngCykNNzL.png

Znajdziemy u niego Sklep Areny, w którym wydamy zdobyte żetony na przydatne przedmioty.
W sklepie będzie można kupić między innymi Skrzynię Ulepszaczy lub unikatowe Kostiumy Władców.
Ze wspomnianej skrzyni mamy aż 12.5% na zdobycie tak bardzo pożądanego przez wszystkich Szponu Smoka.


mmwhn77.png

gaVw8PG.png

dlzLOA5.png

OgVuZTz.png Miecz Nieb. Maga
PdVcWX5.png Miecz Diabła
6fngUpt.png Świetlisty Nóż
Wa0yKom.png Ognisty Łuk
8j5YgF9.png Księżycowy Mecz
6440adv.png Kostur Arcymagów
H6pRvcZ.png Wachlarz 8 Trigramów

 

VQF0MCB.png

Bronie wytwarzamy z odłamków duszy po naciśnięciu na Kowala, wybierając pożądaną broń.
Ulepszenie zawsze zakończy się powodzeniem, więc nie grozi nam ich utrata.

Eko4FeU.png
Szansa na drop fragmentów jest bardzo mała, jednak są one zdatne do handlu.
 

Odłamki Duszy
Ikona: Nazwa Przedmiotu: Możliwy Drop:
xHEMSLH.png Odłamek Duszy (I) Dziewięć Ogonów
QtOWrTn.png Odłamek Duszy (II) Zjawa Żółt. Tygrysa
ewpcd9I.png Odłamek Duszy (III) Umarły Rozpruwacz
lLLxDn4.png Odłamek Duszy (IV) Azrael
VdqNaJM.png Odłamek Duszy (V) Silna Lodowa Wiedźma
hqyj1QQ.png Odłamek Duszy (VI) Generał Yonghan
GJu79E5.png Odłamek Duszy (VII) Beran-Setaou
BGgOWRq.png Odłamek Duszy (VIII) Minotaur
Ph3S4X5.png Odłamek Duszy (IX) Piekielny Książe
55c8GdH.png Odłamek Duszy (X) Niebieska Śmierć



82MSEGT.png

0gcLRB1.png

TAc1hRQ.png

Po naciśnięciu tego przycisku wszystkie rozdzielone przedmioty zestackują się ze sobą.

tiZ3P0x.png

MJLJ09Y.png


Informacje zawierają dane na temat działającego bonusu na danego potwora.
Możemy zobaczyć tam także drop przedmiotów, które możemy zdobyć z danego potwora.

QV2sAaH.png

Jeżeli dany potwór nie posiada dropu poza ogólnym, lista nie zostanie wyświetlona wcale.

u3yNeFN.png

oGS8qs3.png

Przyciski zmiany kanałów znajdują się przy minimapie.
Informację o aktualnym kanale znajdziemy natomiast pod nią.

QV2sAaH.png

Na szybką zmianę kanałów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.

r4wltgb.png

9RmiSly.png

Informacje dotyczące bonusów, które mamy obecnie aktywne, zostały podzielone na Statystyki, Defensywne, Ofensywne.

usS0JwQ.png

z0oKT37.png

Przy pomocy okna Zmiany Ekwipunku, możemy błyskawicznie dokonać zmiany założonych przedmiotów.
Mamy możliwość ustawienia 5 zestawów, co pozwala nam na szybszą reakcje np. podczas wojny.
Aby uruchomić okno wystarczy przejść do Menu Gracza i wybrać odpowiedni przycisk.

QV2sAaH.png

Na szybką zmianę ekwipunku zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.

GjGhAD7.png

hz3H3jz.png
Mamy możliwość ukrycia aktualnie założonego kostiumu, zachowując działanie jego bonusów.
Aby dokonać ukrycia wybranego przez nas elementu należy nacisnąć ikonę oka.

QV2sAaH.png

Na funkcje chowania kostiumów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe. 

kkIco6c.png

gXmLAGl.png

Podgląd Dropu Yang znajduje się na oddzielnym pasku nad Taskbarem.
Pozwoli to delikatnie uporządkować to co dzieje się na chacie ogólnym.

jUHp0wR.png

8980JtP.png

Okno Auto Dopalaczy dostępne jest pod przyciskiem F7.
 Dzięki temu dodatkowi możemy szybko uruchomić wybrane wzmocnienia.
Aktywacja dopalaczy bez otwierania okna jest możliwa przy użyciu przycisków CTRL + F7.

L8z6E40.png

1ftzxep.png

W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty.
Jest to standardowy kosz w którym możemy usunąć niepotrzebne przedmioty.

QV2sAaH.png

Przedmiot zostaje usunięty na stałe bez możliwości cofnięcia tej czynności.

MtEVxdA.png

3dgjJIf.png

Statystyki wyświetlamy podczas trwania wojny gildii naciskając przycisk "Y".

dNmmCDa.png

Podjęliśmy decyzję o usunięciu możliwości zakupu Ziemi Gildii.
Ich obecność nie miała żadnego praktycznego zastosowania na serwerze.

JoMBKOo.png

EKyCJFu.png

Każda szkatułka posiada wbudowany podgląd, który pokazuje nam co możemy zdobyć z danej szkaty.
Podgląd skrzyni wyświetlamy po najechaniu kursorem na skrzynie i naciśnięciu CTRL+PPM.

RXtRmZF.png

0xAWi76.png

Bonus switcher to dobrze znany dodatek dostępny pod przyciskiem F6.
Z jego pomocą możemy ustawić kupowanie zmianek od Helen, żeby nie kupić ich zbyt dużo.
Umożliwia on zapis swojego szablonu, oraz maksymalnie 5 alternatywnych zestawów bonusów przy miksowaniu.

KUrz0YL.png

ffFl5uK.gif

Markowanie ekwipunku jest dość znanym systemem ułatwiającym przeglądanie przedmiotów oraz czytelność.
Gdy zdobędziemy nowy item, poza komunikatem zostanie on także podświetlony, aby jego znalezienie nie było problemem.
Dodatkowo, przy oknach takich jak sklepy bądź kosze przedmioty niezdatne do akcji lub wybrane do niej będą dodatkowo akcentowane.

521pct9.png

E4w53nS.png

Czasem zdarza się, że nasze połączenie z serwerem zostanie utracone w trakcie pokonywania Dungeonu.
Jeżeli zostaniemy wyrzuceni wystarczy udać się do odpowiedniego NPC i wybrać Wróć na Dungeon.

Na powrót mamy dwie minuty, musimy ponadto znajdować się na tym samym CH, co wcześniej.
Dzięki temu w razie rozłączenia nie tracimy przepustki oraz dotychczas spędzonego czasu.

EgolhfS.png
spacer.png

Do wszystkich kostiumów stałych za pomocą vxCZ7Qt.pngWzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa stałe bonusy.
Następnie używającw3GP5ga.png Zaczarowania Kostiumy zmieniamy bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu są wyróżnione złotym kolorem, aby ułatwić ich identyfikację.

Przedmioty przedstawione powyżej znajdziemy w każdym M1 u Handlarki Różności.
 

Tabela Bonusów Kostiumów
Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość
Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500
Maksymalne PE Wszystkie 10 50
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5
Szybkość Ataku Nakładka 2 10
Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10
Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10
Regeneracja: PŻ, PE Wszystkie 2 10
Szansa na cios: Krytyczny, Przeszywający Nakładka 1 5
Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5
Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10
Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5
Wartość Ataku Nakładka 5 25


QV2sAaH.png

Bonusy w kostiumie można zmieniać tylko i wyłącznie ręcznie.

SA32hcM.png

CSC1VOq.png

Magiczny Metal+ dodaje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszenie przedmiotu.
Aby go wytworzyć musimy posiadać 100.000.000 Yang  i aent4OE.png Kamień Kowala oraz 0h1lsbk.pngMagiczną Rudę Miedzi.
Przedmioty te możemy zdobyć z niektórych Bossów oraz Metinów.

Zu68xqj.png

8aKjHji.pngyUXvZxn.png

Sklepy offline otwieramy Tobołkiem, który jest dostępny u Handlarki.
Istnieje możliwość ustawienia dokładnej pozycji naszego sklepu offline.
Po otwarciu naszego sklepu jest możliwość dokonania wszelkiego rodzaju edycji.
Maksymalna wartość wystawionego przedmiotu w naszym sklepie to 999.999.999.999 Yang.
Gdy zakończy się czas sklepu będziemy mogli wyciągnąć wszystkie przedmioty lub wystawić sklep ponownie.

A1annjF.png

Możliwość wyboru wyglądu naszego sklepu będzie możliwa dla osób, które zakupią Pakiet Dekorowania Sklepu VIP.

QV2sAaH.png

vvmo41X.png
Jeżeli duża ilość Sklepów przeszkadza nam przy wizytach w miastach, możemy
ukryć lub ograniczyć ich widoczność.
W Opcjach Gry znajduje się kilka powiązanych z tym opcji, pozwalających dostosować wspomniany aspekt rozgrywki.


usYifYr.png
wKqw4A5.png

Dodatek ten umożliwia wyszukanie przedmiotów po ich nazwie.
Możemy także ignorować stopnień ulepszenia poszukiwanego przedmiotu.
Wyszukiwarkę przedmiotów znajdziemy ustawioną sztywno pod górną krawędzią ekranu.
Po wyszukaniu nad znalezionymi sklepami pojawią się specyficzne pomarańczowe strzałki.

9SiCNBM.png

9kXXMYu.png
Ranking podzielony jest na kategorie: Zabite Potwory | Pokonane Bossy | Zniszczone Metiny | Ukończone Dungeony.
Okno rankingów uruchamiamy obok minimapy przyciskiem znajdującym się nad kanałem pierwszym - yjv44Pi.png.
Wszystkie kategorie poza "Ukończone Dungeony" naliczane są wyłącznie poza Dungeonami.

Do naliczenia Potwora lub Metina wymagana jest tolerancyjna różnica poziomu.
Za pierwsze trzy miejsca można otrzymać następujące nagrody:

1 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia III z wbudowanym bonusem na 7 dni.
2 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia II z wbudowanym bonusem na 7 dni.

3 Miejsce - 500 SM oraz Tytuł Stopnia I z wbudowanym bonusem na 7 dni.

 

rC2O3ZA.png

Tabela Kolekcjonera
Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda
Kolekcja Kamieni Wszystkie Legendarne Kamienie Duszy +0 x5

Obrażenia Umiejętności +5%

Kolekcja Morza Wszystkie  Owoce Morza  x20 Szansa na Owoce Morza +2%
Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie  Ulepszacze x200 Średnie Obrażenia +5%
Kolekcja Bossów Wszystkie Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10%
Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów  x50 Silny na Dungeonach +10%

 

qMvqUk0.png

GYwXGuk.png

Badania Biologa
Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda
CVju5q9.png Ząb Orka 30 10 Szybkość Ruchu +10%
r5ixgjh.png Księga Klątw 40 15 Szybkość Ataku +15%
9R3ylen.png Pamiątka Po Demonie 50 15 Obrona +60
OmkOGx4.png Matowy Lód 60 20 Wartość Ataku +100
cEtaq9i.png Konar Zelkova 70 25 Odporność na Obrażenia +10%
Szybkość Ruchu +11%
Vg4BfeL.png Certyfikat Tugyisa 80 30 Szybkość Ataku +6%
Atak Fizyczny +10%
JGCgfn9.png Czerwony Konar 85 40 Odporności na Klasy +10%
UoYmqSa.png Notatka Przywódcy 90 50 Silny Przeciwko Ludziom +8%
twVtoDi.png Klejnot Zawiści 200 10 Maks. PŻ +500
Wartość Magicznego Ataku +50
Wartości Ataku +50
sEm4iJh.png Klejnot Mądrości 240 10 Maks. PŻ +1000
Wartość Magicznego Ataku +100
Wartość Ataku +100

 

vyM3mmr.png

WX0c5bV.png

Badania Rybaka
Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda
lXO1a3e.png Karaś 100 30 Silny przeciwko Potworom +5%
Skrzynia Rybaka x3
ZzELYNA.png Ryba Mandaryna 120 25 Odporność na Potwory +5%
Skrzynia Rybaka x3
PwnJilY.png Duży Karaś 140 20 Wartość Ataku +60
Skrzynia Rybaka x5
WDpXtli.png Karp 170 15 Maks. PŻ +1000
Skrzynia Rybaka x5
NnYtC4g.png Łosoś 200 15 Silny przeciwko Ludziom +5%
Skrzynia Rybaka x10
tA7L6fx.png Amur 250 15 Odporność na Obrażenia +5%
Skrzynia Rybaka x10

 

XrCYR6t.png

8PrxLh9.png

l2ySUNv.png

Wódz Orków
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 40
Mapa: Dolina Orków
Nagroda: 40.000.000 Yang
Pierścień Doświadczenia
Szkat. Woda Orków

L7Y9HUV.png

TXrx5MK.png

Królowa Pająków
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 50
Mapa: Loch Pająków V1
Nagroda: 50.000.000 Yang
Rękawica Złodzieja
Szkat. Królowej Pająków

hO9cEib.png

wpUoI7z.png

Olbrzymi Żółw
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 60
Mapa: Pustynia
Nagroda: 60.000.000 Yang
Szczęśliwa Złota Moneta
Szkat. Olbrzymiego Żółwia

zqBn3DN.png

bpgKqLA.png

Ognisty Król
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 65
Mapa: Ognista Ziemia
Nagroda: 70.000.000 Yang
Zmiana 6/7 Bonus
Szkat. Ognistego Króla

mBYUtiF.png

vTSQiWy.png

Dziewięć Ogonów
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 70
Mapa: Góra Sohan
Nagroda: 80.000.000 Yang
Dodanie 6/7
Szkat. Dziewięć Ogonów

WTWXMI6.png

PQFXb7A.png

Zjawa Żółtego Tygrysa
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 75
Mapa: Świątynia Hwang
Nagroda: 100.000.000 Yang
Tęczowy Kamień
Szkat. Zjawy Żółt. Tygrysa

YV4BEkt.png

cYiRrnS.png

Minotaur
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 150
Mapa: Smocza Dolina
Nagroda: Bryła Złota (500KK)

wPGQ6HG.png

6ZtdwAq.png

Piekielny Książe
Ilość do zabicia: 1
Wymagany Poziom: 200
Mapa: Piekielne Pu-Kong
Nagroda: Bryła Złota (500KK)
Szkat. Piekielnego Księcia

 

p9cZBYy.png

Wx8FitS.gif

 

c4U24dH.png
Start serwera odbędzie się 28 lipca o godzinie 18:00.
Dziękujemy za obejrzenie naszej prezentacji.
Zapraszamy wszystkich do gry!

 

 

KrRqkFF.png

Necro - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za wszystkie aspekty techniczne.
Guard - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za marketing, social media i nadzorowanie gry.

NiverSo - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.
Variol - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.

 

ODBIERZ DARMOWE SMOCZE MONETY

 

  • Polubienie 3
  • Podziękowanie 2
  • Haha 2
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...